משחקים מגניבים

רשת האינטרנט מלאה באתרי תוכן כאלה ואחרים, לכל גיל ולכל יעד. אין ספק שאנחנו נמצאים כרגע בשיא ההתקדמות של רשת האינטרנט בעיקר בתחום אתרי המשחקים השונים, האתרים האלה גדלים ומתקדמים מדי יום וניתן לראות את התחרות הגדולה בין האתרים השונים שמספקים למעשה תוכן דומה – הרבה מאוד משחקים מגניבים וכיפיים שמחכים לנו בצורה חינמית עם לא מעט פרסומות ועיצוב מרענן ומושך לעין.

את אתרי המשחקים מפעילים בדרך כלל צוות של נערים לפני צבא / אחרי צבא וחברות אינטרנט גדולות – תאגידים של ממש. איך הם יכולים להחליט עבור הגולשים מהם משחקים מגניבים ומה לא? בשביל זה יש לגולשים אפשרות לדרג ולהגיב על המשחקים השונים שיש באתר. ברגע שעורך האתר רואה שיש משחק שהגולשים מאוד אוהבים הוא ישר מסמן את המשחק הזה כמשחק מגניב עבור הגולשים, ככה יהיה קל יותר לילדים הצעירים והחדשים באתר למצוא את המשחקים המגניבים יותר.

מבחינתי, כל משחק הוא משחק מגניב מעצם היותו משחק ברשת, זה לא דבר פשוט כל כך לייצר משחקי רשת ובטח שלא לעצב אותו. מדובר כאן על חברות ענק אשר יוצרות לנו משחקים מגניבים מדי יום ואנחנו הגולשים מחלקים אותם לקטגוריות שונות באתרים השונים של המשחקים.

Leave a comment